PLAĆANJE I DOSTAVA

CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:

Kreditnom ili debitnom karticom – plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanje karticama: Visa Electron, Visa GOLD, MasterCard, Maestro, Visa i Diners.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u email poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. 

Plaćanje pouzećem (po primitku pošiljke) – omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini odnosno iznos nije moguće platiti kreditnom karticom.

Uplatom na račun – na adresu e-pošte navedenu kod narudžbe šalju se podaci potrebni za uplatu, uključujući broj računa na koji kupac treba platiti iznos narudžbe. Kupac može izvršiti plaćanje korištenjem internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, na FINI i sl. Nakon zaprimanja uplate kupca šalju se naručeni proizvodi na adresu koju je naznačio u narudžbi.

Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude kupca, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku 2-4 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) po primitku uplate kupoprodajne cijene, osim kod plaćanja proizvoda pouzećem.

Ako kupac odabire način plaćanja pouzećem, ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku 2-4 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.

Proizvod će biti dostavljen kupcu na teritoriju Republike Hrvatske u roku od 2-4 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od predaje proizvoda dostavnoj službi.

Račun R1 kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće biti uvaženi.

Ukoliko se plaćanje vrši bankovnom doznakom (virmanom ili internet bankarstvom) kupac je dužan koristiti podatke za uplatu koje primi e-poštom od strane prodavatelja.

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u eurima.

OSNOVNI PODACI O DOSTAVI

Za kupce iz cijele Hrvatske, dostava za sve narudžbe iznad xx€ (xx kn) je besplatna.

Za dostave koje ne zadovoljavaju uvjet besplatne dostave naplaćujemo xx€ (xx kn)  (uračunat PDV), neovisno o težini pošiljke i udaljenosti mjesta dostavljanja.

 

Narudžbu Pesla dostavlja u rokovima navedenima pod „Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda“. 

Dostava proizvoda vrši se putem kurirskih službi s kojima smo u ugovornom odnosu. Također, kupac može pošiljku preuzeti osobno u jednoj od poslovnica Pesla koje se nalaze na adresi: Adresa 11, Grad

POPIS POSLOVNICA:

(upišite svoje poslovnice ili obrišite, ako ih nema)

 

Pesla prije svake isporuke, odnosno predaje proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda.

(u nastavku su općeniti uvjeti za DPD. Unesti podatke svoje kurirske službe ili obrišite ako ih nemate)
DOSTAVA DPD CROATIA

Pošiljke isporučujemo putem DPD Croatia d.o.o. kurirske službe. 

Roba se šalje sljedeći dan nakon potvrđene uplate. Naručena roba stiže u roku 24-48 sati od trenutka slanja (subote, nedjelje i praznici isključeni).

Za otoke je vrijeme dostave nešto duže i ovisi o važećem rasporedu vožnje DPD-a, koji možete pogledati na sljedećem linku: https://www.dpd.com/hr/home/produkti_i_usluge/classic_usluga/hrvatska/raspored_dostave_na_otoke

 

TROŠKOVI DOSTAVE

Troškove dostave u cijelosti plaća kupac, osim ako je drugačije navedeno web stranici pesla.hr. Pesla dostavu vrši unutar Republike Hrvatske.

 

Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, odnosno pred prodavateljem u jednoj od poslovnica Pesla ako je ugovoreno preuzimanje robe u jednoj od poslovnica Pesla, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

Ukoliko Pesla nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko Pesla nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Pesla zadržava pravo zahtijevati naknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

IZJAVA O POVRATU ROBE

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

pesla.hr će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, korisniku vratiti sredstva na račun ili zamijeniti proizvod s novim u roku četrnaest (14) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište.

U slučaju da zamjenskog proizvoda nema na skladištu, moguć je samo povrat sredstava. Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu: Pesla, Adresa 11, Grad. U slučaju reklamacije, (sukladno NN19/22 čl. 60. i 84.) korisnik snosi troškove povrata. Korisnik je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa otpremnicom i računom.